22 Nisan 2016 Cuma

MİNİ DOKUMA TEZGÂHI

Çocukların el becerilerinin geliştirilmesinde sıkça uygulanan dokuma işini bizde yapmasak olmazdı di miJ
Ev yapımı dokuma tezgahımız için malzemeler;
Karton kutu (ya da kutu klasör kapağı- benim eskimiş bir kutu klasörüm vardı ben onunla yaptım ama karton kutu da bu işi görür)
2 adet tahta karıştırıcı
İp
Küt iğne



Önce kutu klasörü çok büyük olmayacak şekilde kestim. Sonra ip geçireceğim yerleri karşılıklı olarak kestim. İpin biraz yüksekte kalması için zemin olarak hazırladığım malzemenin uç kısımlarına kesikler dışarıda kalacak şekilde tahta karıştırıcı yapıştırdım. En son mini dokuma tezgahının iplerini geçirdim ve arkadan bant ile sabitledim.

İğneye geçirilmiş ip ile dokuma zamanı…


Örnek olarak 2 sırayı ben dokudum daha sonra oğluma verdim biraz da o yaptı. Hatta arada boncuk bile geçirdi.

Hepsini bitirmedi tabi L 3 – 4 sıra sonra yapmak istemedi bıraktı. Şimdi odasında bekliyor. Ne zaman isterse o zaman devam eder.

1 yorum:

  1. Merkur - surgical steel vs titanium - iTanium-Arts.com
    Merkur - steel sunscreen with zinc oxide and titanium dioxide vs titanium Merkur - 3-piece handle that titanium nipple rings provides a slight inclination toward the skin area does titanium set off metal detectors and is suitable for ford fiesta titanium non sensitive everquest titanium skin.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...