27 Ocak 2016 Çarşamba

KURAN HARFLERİNİ ÖĞRENİYORUM – 2

Kuran harflerini öğretmeye devam ediyorum.

Daha önce yaptığım gibi A4 boyutta kağıda çıktı aldığım harfleri oğlum boyuyor. (Suluboya,pastel boya vs.) Boyama bitince ben de bu harfleri duvara asıyorum, odasında sürekli tekrar etme şansı oluyor böylece.



Tabi harflerin tekrarı için oyunlar da oynuyoruz.

*Post-it e yazdığım harfleri odanın çeşitli yerlerini yapıştırıp, karışık olarak söylediğimiz harfleri bulma oyunu
Harflerin bazılarını oğlum kendi yazdı.En sondakinde de Anneciğim Seni Çok Seviyorum yazıyormuş.

*Folyo ya sarılmış harfleri kum tepsisinde bulma oyunu. 
Bu oyunda son kalan birkaç tanenin hangi harfler olduğunu söylemesini de istiyorum. Böylece dikkat, hafıza ve ayırt edebilirlik için de bir şeyler yapmış oluyor.

*Yine folyoya sarılmış harfleri bir kabın içinden seçip harfi okuma oyunu.

Yani hem oyun hem tekrar…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...